حرف دل...من وتو

به وبلاگ من خوش آمدید

حرف دل...من وتو

به وبلاگ من خوش آمدید

من سید محمدعلی میرشفیعی درحال حاضر محصل هستم درسال سوم فنی حرفه ای در هنرستان قدس استان قم دررشته تاسیسات ساختمان. باآرزوی موفقیت تک تک همو طنان ایران نظر یادتون نره!!!
یاعلی

نویسندگان

طوفان

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۶ ب.ظ

در پس ساحل ارام چشمانم صدای طوفانی از عشق را میشنوم

که فقط بانام تو ارام میشود ای همه ی ارامش چشمانم دوستت دارم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۹
سیدمحمدعلی میرشفیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی